علی علی ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

دوران کودکی من

اتاق عشقم علی

1391/3/3 11:25
نویسنده : مامان بی تا
2,159 بازدید
اشتراک گذاری

اینا عکس های اتاقمه ، که مامان و بابای عزیزم واسم درستش کردن .

البته همش سلیقه مامانمه با مشورت بابا . 

اتاق من

اینم زمین بازی منه که هر روز توش کلی بازی و شیطونی میکنم . 

ماهی کوچولو

اینم روروک منه که از 5 ماهگی توش نشستم 

وسایل عشقم

اینم کالسکمه که گاهی وقتها باهاش میرم د د 

 

آخ جون د د

اینم کمد لباسهام به همراه  لباسهام 

 

کمد کپل پا

 لباس گوگوری

 و تختخوابم

تخت کپل پا

 تخت ماهی

  استخر ماهی من

اینم گهوارم که تا 7 ماهگی توش خوابیدم . 

گهواره موزیکال

و بقیه چیزها در ادامه مطلب 

 

 

 

 

اینم بقیه اتاق فسقلی من 

متر اندازه گیری

نمای کلی اتاق

 

 

 اتاق من در عصر 

اتاق من در عصر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مجله خبري بروزترين ها
23 بهمن 91 21:16
بزرگترين مجله خبري ايران جديدترين خبر هاي كودك و سلامت خانواده ايران و جهان هر روز در ايميل شما